fredag 3. desember 2010

Kalendergaver



Har åpnet de første 4 kalendergavene (skal være hjemmefra i morgen, så tok den på forskudd...)og synes dette er KJEMPESPENNENDE! Tusen takk til Hannest for flotte gaver!
Første var nellikspiker og bånd, med innstruks om å tilsette en appelsen og lage en ekstra kalender. Smart ide!
Andre er en rundeteller, og det må jo være kjempesmart!
Tredje er to morsomme pepperkakeformer av elg og rev, samt pepperkakeoppskrift! Såååå søte!
Fjerde er appelsinsjokolade, og det er jaggu det beste jeg får, så nå er jeg kjempeglad for at jeg tjuvstarta på den fjerde pakken, for jeg gomler sjokolade til tastaturet blir klissete!

2 kommentarer:

amylin sa...

Så fine og kreative kalendergaver du har fått!

Hanne sa...

Tusen takk for de flotte kalendegavene jeg ha fått fradeg Marianne. Du har virkelig lagt deg flid i kalenderen min. Tusentusen takk, gleder meg veldig til fotsettelsen :) ps. det blir vel litt mer strikkerelatert til deg også snart ;)