søndag 1. juni 2008

Ett par ble til ni par

Har som tidligere nevnt alltid noen sokker på pinnene, da de er greie å ha med i veska. De siste dagene har derimot sokkestrikking vært en hovedgeskjeft, og posen med rester av Pt5 fikk fart på seg.

Perfect fra Hemmelig Venn sammen med Tutti Frutti.

Viking Raggegarn sammen med Pt5. Likte ikke vikinggarnet...

Rester av Superwash Double Knit fra Emu sammen med Pt5.

 Og noen smårester av Pt5. ALT for mange tråder å feste! Kom på hvorfor jeg stort sett strikker ensfargede sokker! Uvisst hvilke størrelser det er, men alt er i barnestørrelser.

6 kommentarer:

Hannes hage sa...

Jeg er imponert, dette var jo kjempemange par sokker, og finealle sammen. Ha en god uke.

Anonym sa...

skal si du har vært produktiv.. mange flotte sokkerpar her :-9

PerJorun sa...

Sånn skal det gjøres! Minner meg på at jeg må få gjort ferdig noen sokker jeg også :-)

Du er flink!!

Anonym sa...

Så mange flotte og fargerike sokker! Kjekt å strikke og kjekt å få.

LivM sa...

Det var litt av en sokkeproduksjon!

Inger-55 sa...

Så fine sokker! Fin måte å få brukt opp restegarnet på!
Det ligger en utfordring fra meg på bloggen min!