torsdag 17. april 2008

Pakkedag!


Wiiiiii, fikk tre pakke i posten i dag! Kan det bli bedre?

Første jeg åpnet var en koselig pakke fra min hemmelige venn på Hobbyboden, Gromjenta! Tre nøster Viking Babyull i noen flotte farger, en Smil (nytes as we speak!) og et koselig kort med ett hint... men det var nok! Tusen takk til Gromjenta for en kjempeflott gave!

Neste var en strikkebok jeg har bestilt fra Capris etter å ha sett hva andre har stikket fra denne boken. Jeg har ikke strikket så mange skjerfene, for jeg har egentlig syntes at det var kjedelig stikking, men det stemmer IKKE med disse mønstrene! Wow, masse spennende!


Sist, men ikke minst, årets første pakke fra Sokkegarnklubben på Strikk Innom. To nøster Hjertegarn og to nøster CascadeYarns; dette MÅ jo bli noen spreke sokker. Så nå må jeg bare vente på mail med mønster!

What a day!

Ingen kommentarer: