fredag 11. april 2008

Gave fra HV på Nettby


Her er min flotte gave fra hemmelig venn på Nettby! Et herlig alpakkanøste, som jeg eeeellsker! Oppskrift på pulsvarmere, noe jeg faktisk ennå ikke har strikket, så det skal bli gøy å forsøke! En sjokolade som jeg skal spare til i kveld, og så noen nyyyydelige håndlagede knapper fra Sør Afrika! Gleder meg til å finne noe å bruke de på! Min hemmelige venn gav noen hint i kortet, og jeg har snoket litt rundt, men endte med 4 mulige givere.... Uansett hvem som er min snille venn; tusen takk for den flotte gaven! Nå blir det ikke så ille å ha arbeidshelg, likevel!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sjokolade, garn og knapper skulle gi en god helg, ja - selv om man må jobbe også.

Anonym sa...

Kjempeheldig!
Ha en fin helg:=)

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min. Gisellen ble bra, men som sagt detter den ned over skuldrene og det er en smule irriterende. Ville nok også gått ned en str. Jeg er en 42 og strikket i Large, skulle tatt medium. Så de fine knit pickspinnene dine. jeg får snart jeg også. Gleder meg =)

Klem, Irenesol