torsdag 27. mars 2008

Sliter med Klukkaèn...

Jeg er kommet vel halvveis med Klukkaèn min, men garnet er noe hardt og tregt å strikke med så jeg har fått sår på pekefingeren. Da må man ta noen avstikkere underveis...

... stikket marsluen på Hobbyboden, en Robins Blue Egg Hat, strikket i lingarn fra Marks & Kittens. Måtte legge opp en god del ekstra masker, og tror denne skal bli passende for et lite pikehode. Her er det nyinnkjøpte Pandora (fra Panduro) som står modell.


Ett par kopptuer er det også blitt. Strikket i Gjestal Bomull Sport, fortsatt byttegarn fra Hege, etter mønster funnet på en eller annen blogg.

 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klukka ser fin ut synes jeg! Enig med deg at det er tungt å strikke med for hardt garn. Da er det fint å ha litt å bytte på med.

Beyla sa...

Naaaaaw.. for et herlig bruk av fine knappen!! Jeg driver og gnur verre på knappene mine, må finne det PERFEKTE prosjektet å bruke dem på :D de er så fine atte aie!

Frk.Badegakk sa...

Flott lue du har laget! Jeg synes den minner meg om sånn pyntesjokolade til kaker og sånn... så nå ble jeg sjokoladesugen altså...=/